zdravie

Vianoce končia ale kila ostávajú-1325159642


Vianočné sviatky sú už skoro za nami ale tie kilá, ktoré ste nachytali na zákuskoch a zemiakovom šaláte stále ostávajú. Nemusíte sa však obávať ak ste tri dni za sebou zjedli dva taniere kapustnici, samozrejme ak ste si nedali extra porciu klobásy. Kyslá kapusta je veľmi zdravá obsahuje veľa vitamínov a skvele prečistí vaše telo, zasýti vás a nemá žiadne kalórie, takže je dobrá na chudnutie a nemusíte si ju dať iba na vianoce.... [celý článek]


Med- prírodne sladidlo-1322760297


Asi každý si v zime čaj osladíme cukrom ale ak sme chorý. Tu nájdete pravdy o mede. Myslíte si že čím tmavší med tým lepší? Ak áno, tak sa mýlite. Na farbe medu nezáleží. Udáva sa podľa toho či je nektárový alebo medovicový nazývaný aj lesný. Na každom musí byť napísané o aký med sa jedná. Čo by ste mali urobiť aby bol med tekutý? Včelí med sa rýchlo kryštalizuje tak by ste určite mohli skúsiť zahriať med v mikrovonke ale iba na 40 až 50 stupňov. Teplota sa tak lepšie kontroluje ako keby ste mali dať do nádoby vodu do toho med a zahrievať na plyne. Med sa príliš nehodí pre malé deti a... [celý článek]


Pitný režim-1322411928


Dnes vám poviem niečo o pitnom režime. Vedeli ste že ak vážite okolo 70 kg, tak asi 50 kg vašej hmotnosti tvorí voda? To sú až dve tretine. A ak pijete malo vody môže to viesť až k infarktu alebo k bolesti hlavy, chrbtice a rýchlejšie starnete. Určite by ste nemali piť sladené nápoje,kolu, džúsy, kávu, vodu so sirupom ale ani čaj s veľkým množstvom nie je dobrý. V lete by nemali byť veľmi studené. Zapamätajte si že mlieko nie je nápoj ale potravina, ktorá sa ťažko a dlho trávy. Minerálne vody nie sú tiež dobré pretože obsahujú veľké množstvo sodíka ale raz za čas vám neuškodia. Asi najvh... [celý článek]


Cviky-1322071511


Cviky si môžte nájsť sami podla toho že či chcete cvičiť brucho, stehná atď. Snažte sa cvičiť najmenej 45 minút a odporúčam cvičiť s fit loptou. Cvičte každý druhý deň ale každé ráno si dajte strečing (roztiahnutie svalov) alebo dve minúty skáčte na švihadle. Iste si môžte isť raz za čas aj zabehať ale nie v zime inak to zle dopadne.... [celý článek]


Podľa plánu-1321698308


Začneme s jedálničkom. Ak mate presne stanovené čo budete dnes jest nikdy nebudete jest niečo nezdravé a neprídete do kuchyni a otvoríte chladničku a poviete: čo by som si dnes dal. Raňajky Vždy začínajte deň s pohárom vody s citrónom. Potom si môžte dať celozrné pečivo, tvaroch, musli alebo jogurt s ovocím hlavne ak vonku zima, nezabúdajte však piť veľa vody nie džús alebo sladké vody buď čistý čierny čaj alebo vodu z vodovodu. Desiata Biely jogurt nikdy nejedzte ochutené jogurty, zas ovocie alebo niečo malé ako musli tyčinka ale iba jedna, veď predsa obedu sa už dočkáte. Obed ... [celý článek]


Pokračujte (pokračovanie Začiatok je ťažký)-1321639487


Napríklad dajte si od dnes za úlohu prejsť sa. Ja viem že vonku mrzne ale ak nepôjdete len preto že je vonku zima tak za chvíľu prestanete robiť veci čo ste si pred nedávnom sľúbili vy sami, napríklad prestanete cvičiť už ste cvičili týždeň vkuse ale teraz ste prestali lebo začala bolieť hlava a onedlho to príde zas a zas nebudete cvičiť a ak ste začiatočník tak to veľmi rýchlo vzdáte. Ale keby ste sa len prešli nič by sa vám nestalo. A o dve týždne budete chcieť niečo viac a prejdete kilometer raz denne. A onedlho ten kilometer prebehnete a potom dve a.t.ď. Až nakoniec budete mať takú postavu... [celý článek]


1 2
Další články »


Vytvořenou službou WEP.sk - Vlastní blog z vlastního PC. Mapa stránok